2010. december 11., szombat

21. hét 2.0

A cím fura lehet, de végre kikérdeztünk mindenkit pontosan, hogy akkor most hányadik héten vagyunk, és végre egybehangzó volt a válasz, a mai napon kezdjük a 21. hetet. Ennek baromira ellentmond minden internetes babanaptár, ha április 24-én születik a talán lány, akkor már minimum a 22. héten kéne lennünk, de hát a nőgyógyász és a védőnő tudják...
Tehát a baba méretéről nem ejtek most szót, mert akkor az előző blogbejegyzés mostanra értendő.
Voltunk hétfőn a nőgyógyászaton, szerencsére másfél óra volt csak, nem öt, pedig nem volt ugye időpontunk. Ez is vicces, hogy vagy nem lehet őket elérni telefonon, vagy már minden időpont le van foglalva. Mások hogyan csinálják? A nőgyógyász megkérdezte Évit, hogy mióta érez magzatmozgást? Erre én mondtam, hogy semmióta^^ Hát tényleg nem nagyon, max Jack szalagavatóján volt egy minimális, de akkor ilyentájt már illene mozognia a lánykának érezhetően? Na mindegy, egyébként azóta Évi mondta, hogy már érzi, bár még nem feltűnően.
A nőgyógyásztól megkérdeztem, hogy hogyan lehet terhestornára járni, a kórházban is van erre lehetőség, viszont az nem apukás. De akkor az apuka hogyan tud segíteni a szülésben?
A 25.-26. hét környékén el kell menni a terheléses vércukortesztre, az jó hányingerkeltő mulatság, de majd ott leszek természetesen Évivel és állítólag ha citromot tesz az ember a löttybe, akkor elviselhető.

5 megjegyzés:

  1. Örülök hogy mozgolódik már a kicsilány. :)) Az a terheléses cucc nem hangzik túl jól, de ha a citrom segít, akkor talán tényleg nem lesz vészes Cirnek. Szóval továbbra is sok szerencsét, fejlődgessen szépen a babuci. :))
    Ash voltam ^^

    VálaszTörlés
  2. A cukros izé gondolom egy irtó gej valami és a savanyú citrom meg olyan limonádéssá teszi. Hát ez az,amiért nem irigyellek Cir O.O
    De akkor végre meg van, hogy hanyadik hét! És örülök, hogy valami magzatmozgásszerűség van folyamatban ^^ Maximum nem lesz focista, és akkor? ^^

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy minden okés :) Nemigen értem, hogy hogyan nem lehet eldönteni, hogy a 21. hét-e vagy sem, elvégre egy hét az hét nap, éshát...na mindegy, ők biztosan tudják xD Az a lötty meg...hát az nem ilyen cukros víz, vagy micsoda? Legalábbis ahogy hallottam, én még nem voltam..xD
    Háát, mindenesetre sok sikert, biztosan túlélhető, nem nagyon szoktak panaszkodni akik már voltak :) Vagy csak nem nekem xD

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy a babával minden rendben.
    A terheléses vércukorvizsgálat pedig nem annyira vészes, mint ahogy beállítják.
    Mérnek egy éhgyomri cukrot, megiszol egy cukorszirupot (ez kb 70-75gramm cukrot tartalmaz), és rá két órára újra mérnek cukorszintet. Így tudják megállapítani, hogy rendben van-e a szénhidrát anyagcsere. Tehát no para. Végigcsinálható.
    További sok boldogságot.

    Isabella voltam

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük szépen, igyekszünk :) Néha már én is érzem Évi pociján a lüktetést. A végén még tényleg Alien királynő :P

    VálaszTörlés