2010. szeptember 19., vasárnap

10. hét

Ismét eltelt egy hét, beléptünk a 10. hétbe. Cir pocija minimálisan nőtt, de ez még nem a babácskától van, hanem állítólag a belek miatt felvóvódik a hasa. A remélhetőleg kislány most olyan 2-3 centi között lesz a héten, szépen fejlődget, már alig várom a következő nógyógyászati látogatást, kiváncsi vagyok, hogy most hogy nézhet ki, bár netes oldalakat nézegetek, és azok alapján már van némi fogalmam.

A 9.-10. héttől már nem embrió, hanem magzat, háh! Most már eltűnt a farka, tehát nem annyira ebihal, hanem inkább béka jellegű :P

Már úszkál összevissza a magzatvízben, de Cir ebből még nem érez semmit.
Hétfőn megyünk vissza az egészségházba, hogy megkapjuk a vér és vizeletvizsgálat eredményeit, és aztán lehessen tovább menni ekg-re, meg a többire. Igazából én már a védőnőt várom, mert jó lenne tudni, hogy miket tanácsol. Egyébként ez rém hülye rendszer, hogy most lenne szükségünk tanácsokra, de szóba sem áll velünk, amíg nincsenek meg a vizsgálatok, és addigra mi is utánanézünk. Okosan van ez kitalálva...

A héten egyébként kellőképpen lebetegedtünk, megfázás, vagy rosszabb. Tüsszögünk, rossz közérzet, torokfájás, ilyesmik. Cir nem is szedhet szinte semmilyen gyógyszert, úgyhogy most az indián bölcsek megoldásait alkalmazzuk. Ergo ilyen home-made cuccok, mint tea, hagyma, stb.

Na most ennyi, igazából egyenlőre várakozó üzemmmód.

11 megjegyzés:

  1. Igen, a rendszer már csak ilyen sajna :S És vííí, már egyre nagyobb, ha jól rémlik anyám terhességéről, akkor pár hét, és már fogja érezni Cir a mozgását a hölgyikének(^^), bár az még csak olyan lesz, mintha buborékok szállnának fel a hasában :)

    VálaszTörlés
  2. Majd meginterjúvoljuk Cirt a szálló buborékok érzéséről :P És akkor mondjuk újra együtt. Egészséges lánygyermek. Minnél többször, annál jobb. Ha sok ember gondol ugyanarra, akkor az úgy is lesz! Úgyhogy hajrá emberek, teremtsünk a gondolatunkkal, és egészséges lánygyermek ^^

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, ez a baj az ellátással, de ezt már írtam. De akkor is olyan bosszantó:x A betegség meg mindig a legrosszabkor jön. Cir ugye már jól van?
    Xia

    VálaszTörlés
  4. Nem, nincs jól. Ha jól lenne, akkor beírtam volna a végére. Most kúráljuk magunkat, aztán meglátjuk.

    VálaszTörlés
  5. Ááh, mindig a legrosszabbkor jönnek ezek a megfázások :/ Mintha nem lenne baja enélkül, meg a hülye rendszer nélkül is.
    Szóval, jobbulást, és kitartás, kilenc hónap múlva már csak mosolyogni fogtok ezeken a dolgokon, hogy mennyire megérte :)

    Liliya

    VálaszTörlés
  6. Igazából csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy sok lelkierőt az egészhez. Igazából ilyenkor a legfontosabb, hogy ott álljanak a nő mellett és ahogy tegnap láttam, Peti ezt maximálisan megteszi :).

    Én szeretnék majd menni meglátogatni a babááát. Amikor a két félhugom született, mindkétszer bentvoltam. * jelentkezik és felírja magát a képzeletbeli listára *

    P.S.: Melyik kórházban fog szülni Cir?

    Atanas

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük! :) Az a rossz ugye, hogy ha az egyikünk beteg, akkor a másik is az lesz 1-2 nap eltolódással, és mivel nagyon értelmes családunk van a kutya nem segít soha, szal ha mindketten pocsékul vagyunk, akkor is meg kell csinálni magunknak a kaját és társai.
    De abból nincs hiány, hogy Peti mellettem áll, tegnap is, azaz ma hajnal kettőkor mentünk le tejért, mert nem tudtam aludni. :)

    Atanas: Szerintem a Bajcsiban, bár én meg a tájékozódás... ^^ De a Bajzsi-Zsilinszky kórház van szerintem errefelé.

    VálaszTörlés
  8. Vezetőiben is írtam, de itt is mondom, hogy jobbulást :S
    És a rendszer tényleg eléggé selejt...
    És jááájjj olyan aranyos kislányotok lesz ^^

    Jaaaa és Kat voltam ^^

    VálaszTörlés
  9. Ha tanácsokra van szükségetek, cserébe fel kell mutatni vizsgálatokat, vagy mi? O.o Érdekes rendszer... :S
    A megfázásra pedig csak azt tudom mondani, hogy jobbulást kívánok, mindkettőtöknek, remélem hamar rendbe jöttök! És persze sok kitartást mindkettőtöknek :) (Kaen, neked zárójelben merem ajánlani a Strepsilst... nálam használt.)

    Yan

    VálaszTörlés
  10. Yan: Én is próbáltam belé nyomni Strepsilst...de hát pasik... :D
    A rendszer meg sajna mindenhol érdekes, eleve ha azt vesszük, csak akkor vesznek emberszámba, ha már a baba megszületett, akkortól van bármi támogatás pl. kismama bérlet, amíg az ember "csak" várandós, addig nem számít. A magyar rendszer szépségei. :)

    VálaszTörlés
  11. gratulálok nektek,nincs is klasszabb,mint egy manócska:)

    azért azon,hogy "nem annyira ebihal, hanem inkább béka jellegű" elég nagyot nevettem:D

    VálaszTörlés