2010. szeptember 5., vasárnap

6. hét

Ahogy igértem, mutatom a terhességi tesztet, legalább valamit tudok mutatni, de amikor lesznek a piciről ultrahang képek, akkor majd azokat is hozom.




Cir fizikai állapota eléggé hullámzó. Az émelygés és a rosszullét megmaradt, főleg reggel, de még inkább este tör rá. Én olvasgatok mindenféle infókat a neten, hogy sok vizet kell innia, és sok gyümölcsöt ennie. Gaea volt olyan drága, és szépen hozott vagy három féle gyümölcsöt, ha elfogy, akkor mi vásárolunk be.

Toxoplazmozis. Hogy ez mit is jelent? Azt, hogy ha van macskája az embernek, akkor innentől kezdve nagyon kell rá figyelni, mert a macsek ürüléke veszélyes lehet a magzatra. Mondjuk nagyon nem kell változtatnunk azon, hogy ki takarít a cicc után, mert mindig én szoktam, a munkamegosztásban régóta ez van. De azért végigaggódtam egy estét, hogy jaj mi lesz, ha elmegy a pici, meg macskát lehet, hogy vissza kell vinnünk, mert Cirnek be van dugulva az orra régóta, ami erre utaló jel. De megnyugtattuk magunkat, hogy ő sosem ér hozzá a macskakakihoz, és az orrdugulás elég sok netes oldalon azt mutatja, hogy a várandósság velejárója.

Szóval megpróbálok én is kevésbé aggódni a dolgokon, csak rém nehéz visszafogni, most hogy büszke apa leszek. Cir sokkal higgadtabb, általában tűri a kirohanásaimat, aztán elszakad nála a cérna.

Nézegettem védőnőt a kerületben, de ezért utálom a netet, mert tű a szénakazalban. Találtam vagy 30 védőnőt, de hogy kihez tartozunk, mikor van rendelési idő, azt nem írták. Mérgemben felhívtam a családsegítő szolgálatot, és a gyerekrendelő számát megadták. Na ott kaptam egy nagyon aranyos ügyeletes védőnőt, aki elmondta, hogy kihez kell menni nőgyógyászhoz, aki nő, milyen vizsgálatokra van szükség, és hogy kihez fogunk tartozni, mint védőnő. Ezt szeretem, amikor valakinek nem a munkája, hanem a hivatása amit csinál.

A baba most kb. 3 mm, és már ki lehet mutatni nála a szív aktivitását. Pénteken el akartunk menni a nőgyógyászhoz, hogy megkapjuk a végső választ, hogy igen, babánk lesz, de csak pasi volt bent, Cir pedig idegenkedik egy férfi nőgyógyásztól. Hiába, hogy orvos, hiába, hogy bent van a nővér, meg én is, idegesítő, hogy 90%ban pasik a nőgyógyászok. Megtaláltuk a nőit, szóval bejelentkeztünk hétfőre, bár kissé felkaptam a vizet, mert annyira szerettem volna már tudni az eredményt, nehéz kivárni a hétfőt.

18 megjegyzés:

  1. MSN-en is mindig mondom, de Cirnek itt is kitartást, vagy mit is kell ilyenkor mondani^^ A cicával meg vigyázzatok tényleg oO És Kaen bácsi meg ne aggodalmaskodjon^^ Pusszantás :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tudtatok találni női nőgyógyászt. És az is ritka, hogy egy védőnő normális legyen XD És íme, mindenki megtekintheti azt a nemes terhességi tesztet, aminek Kaen az apja. És most mindenki mondja egyszerre: Egészséges lánygyerek.

    VálaszTörlés
  3. Névtelen alias Róz:

    Haliii.

    Előzőhöz nem kommenteltem, de most fogok. Kaen, nyugiiii. Olyan izgatott vagy, hogy mindjárt felrobbansz :D Cir, neked kitartást a hányinger meg a rosszullét csak elmúlik egyszer O.O Olyanokat már tudtok, hogy milyen szag ingerli Cirt, meg ilyesmi? Hátha esténként, mittomén, a mentolos fogkrémtől lesz rosszul O.O

    Kitartás, türelem, ééés... Egészséges lánygyermek : )

    VálaszTörlés
  4. Haliiiiiiii

    Lelkes komizóként jöttem újra.
    Júj itt vannak azok a bizonyos gyakran emlegetett csíkok, amiket Kaen bácsi állandóan nézeget. :)
    Cir: Kitartást, meg ügyes légy aztán figyelgesd, hogy milyen szagokat nem bírsz.
    Kaen: Nyugiiii ne aggodj annyit mert átveszi Cir és az nem jóóóó. Csak szépen nyugodtan boldogan. :)

    Legyetek jók és ügyesek és és Egészséges lánygyermek!!!!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Jah és Andréa voltam az előző is. :)

    VálaszTörlés
  6. Hát ideis írok ^^
    Kitartás, ne idegeskedjetek, nem tesz jót xD
    Csak kibírjátok azt a 8-9 hónapot :P

    Lil

    VálaszTörlés
  7. Egyetértek, hogy Cir nőhöz akart menni, részleteztem is ezt msn-en. :)
    A toxoplazmozis azonban tényleg veszélyes, úgyhogy vigyázni kell vele, bár ha általában Kaen dolga, akkor kétlem, hogy gond lenne. ^^"
    Idegeskedni meg nem kell, bár tudom, hogy ilyenkor könnyű mondani. ^^"
    Vigyázzatok egymásra, és a babára. =)

    VálaszTörlés
  8. Hmm... az én anyukámnak férfi nőgyógyásza van/volt, mindhármunkat ő segített a világra, a Gombos doki bácsi :D De persze, én is mondjuk tök kínosan érezném magam, ha férfihez kéne mennem nőgyógyászhoz, brr xD Kinek a pap, kinek a papné, ugye :P
    És ne idegesgedjetek, meglátjátok, minden rendben lesz :)

    VálaszTörlés
  9. Jaj, nem is mondtam, Jockey-ra egyébként Kristin lőtt rá :P

    VálaszTörlés
  10. Ha nőgyógy, akkor nekem meg fura módon csak a férfi jött be eddig, bár hű vagyok a páromhoz, de valahogy nekem a női dokik eddig mindig szadistának tűntek. a védőnői dologgal meg Kaen ügyesen csináltad, nem kell vele cicózni, elő a telcsit aztán hajrá, adnak neked megfelelő telcsiszámot hamar. A gyümik remélem jól estek Cirnek meg a babának, de remélem, hogy mindenki ehetett belőle eleget. :) És ja! A védőnénivel meg gyugi, sok a rendes nagyon. Ott szinte csak elkötelezettek vannak. De egyébként sem lesz baj, ha Cir oda figyel arra, hogy a baba mikor mit kér, mit enne, vagy éppen inna. ;) Akkor egyébként a rosszullétek is könnyebben kezelhetőek lesznek, ha eléggé rá tud hangoloódni a kicsi igényeire. Tudom, az nem megy egyből, tehát türelem, csak sok-sok türelem. ;) És élvezzétek a helyzetet, és nem kapkodni, mert azt a kicsi megérzi, és az is csak Cirnek csinál hányingert! (De komolyan!) Örülök, hogy újra olvashattalak benneteket. ^^

    VálaszTörlés
  11. Nem akarok poént lelőni, mert vasárnap jön a kövi megjegyzés, csak egy apró reag. Bárcsak én volnék terhes, mert akkor annyi csokit ennék, amennyit akarok, mondván a baba akarja XD
    De tényleg rendi volt a védőnő, én is azt éreztem, hogy hivatásból csinálja, nem melóból :)

    VálaszTörlés
  12. Én is megérkeztem... Itt is gratulálok a babához, boldog hónapoknak néztek elébe :) Arra azonban tényleg ügyeljetek, hogy Cir ne legyen feszült, ideges mert akkor a baba sokkal nyugtalanabb, idegesebb lesz, nagyon sokat fog sírni és képtelenség lesz bármivel is megnyugtatni. Ez pedig sem neki, sem nektek nem tenne jót. Szóval fő a nyugalom, ügyesek lesztek és ez a 8 hónap hamar el is fog majd telni :)

    Arabella

    VálaszTörlés
  13. Megint kommentelek. :D Hát először is Kaen, nyugiiii. xD A lényeg, hogy Cir ne idegeskedjen, és hogy mondjon sok jót a nőgyógyász..... azaz a nőgyógyásznő. :D Már csak hét és fél hónap van. :P:P Na jó, most én is elkezdtem izgulni. xDD
    Amúúgy anyukámat megkérdezem, hogy ilyen kisebb újszülött babaruháink vannak-e még, és ha rábólint, akkor megkérdezhetem, hogy van-e szükségetek ilyenekre? Mert nekem ugye 10 hónapos a húgom, szóval itt is vannak ilyen dolgok... Szóval ha minden jól megy, szóljatok, hogy kell-e nektek ilyesféle segítség. :D
    És ahogy az előző kommentben is írtam, remélem, minden jó lesz, drukkolok és szurkolok és szorítok, meg mindent, amit lehet. ;)

    Elisaveta

    VálaszTörlés
  14. Nagyon aranyosak vagytok, hogy ennyire figyelemmel kíséritek a dolgot :) Köszönjük szépen a jókívánságokat. Eli: persze, szuper lenne, ha lennének babaruhák, de általánosságban mondom mindenki felé - a koldulás szándéka nélkül - hogy bármi jól jön már most is. Tehát bármi olyan, ami most segíthet, mert mocsok drágák a vitaminok, orvos, vizsgálatok, aztán babaszobát kell majd csinálni, stb, stb. tehát már az is szuper, ha valaki meglátogatja Cirt időnként, és hoz neki 2 almát :) Akkor legalább arra sem kell költeni :)
    Vasárnap nagy hírem lesz, addig még izguljatok :)

    VálaszTörlés
  15. Tényleg nagyon köszi Eli minden ilyesmi jól jön. ^^ Most is azon agyalunk, hogy kell majd ugye kismama ruha, mert a gatyám már most szoros, amitől meg szarul vagyok, és ezek a cuccok meg rém drágák. Brrrr.

    Gaea: Nem volt szadista a dokinő. ^^ Ma voltunk dokibácsinál, fájt a pocim, valahogy nekem a néni még mindig jobban bejön. ^^

    VálaszTörlés
  16. ^^ Rendben, akkor összeszedegettetek anyukámmal ilyen kinőtt babarucikat, meg mindent, amit találunk. Kismamaruhában nem tudok segíteni, anyum ruhái csak ilyen kézzel kinyújtott otthoni elég "gázos" terhesruhák voltak, szóval ezen a téren nem én vagyok a megfelelő ember. >.< Öhm.... azt hiszem, van itthon ilyen "Elevit" izéé, amit annyira reklámoznak, hogy biztonságosabbá teszi a szülést, meg minden, olyanra szükségetek lehet? x) Látogatni én nem nagyon tudok, bocsánat. :\ Meg nem is vagyok túl hozzáértő, nem voltam még várandós, szóval nem tudom, mire lenne szükség. ><
    Azért remélem, tudok segíteni. *-*

    Elisaveta

    VálaszTörlés
  17. Az Elevit terhes vitamin? Hát, ha már nem kell anyudnak és amúgy is kidobásra szorulna, akkor nekünk jól jön, mert én azt szedegetem, de valami ocsmány drága természetesen a dolog. ^^

    VálaszTörlés
  18. Toxoplazmózissal kapcsolatosan szeretnék valamit írni. Még az első babámmal voltam várandós, és beteg lett az egyik cicánk elvittem állatorvoshoz. Nagyon aranyos volt a doki, neki is volt akkor már 2 gyermeke, hát beszélgettünk többek között erről is. Elmesélte mi is ez valójában. Ez a betegség Magyarországon rendkívül ritka, inkább Amerikára jellemző. Ha valaki szeretne elvégeztetni tesztet akkor azt kell tudnia, ha pozitív a teszt, akkor nyugodhat meg, ugyanis azt jelenti, hogy már túlesett egy fertőzésen, és van ellenanyag a vérében. Ha negatív,akkor kell vigyázni, hogy elkerülje a fertőzést. Az ő felesége sokat asszisztál mellette, gondozza a cicókat stb, és amikor a várandós lett elvégeztették a tesztet, és... negatív lett. Pedig ha valakinek hát neki lenne esélye elkapni. Szóval ez megint inkább csak pánikkeltés. Persze azért jobb, ha nem Cir takarítja az almot, mert férgeket, meg más csúnyaságokat is össze lehet szedni... Meg amit a doki nekem is mondott, de azt hiszem természetes dolog, hogy egy kicsit nagyobb odafigyelés az általános higiéniára. Egy pici fertőtlenítő a kézmosóba például. Az orrdugulás pedig tényleg a terhesség velejárója lehet, az enyém is eldugult, főleg estére.

    VálaszTörlés