2010. szeptember 26., vasárnap

11. hét

Cir egyre szépül, nem véletlenül mondják, hogy a várandósság megszépíti a mamát, de lehet, hogy csak én vagyok elfogult, és büszke.

A héten elmentünk az eredményekért, megvan a vérvétel, a vízeletvizsgálat eredménye, minden rendben van, csak innentől rá kell állni még inkább a kímélő életmódra, illetve a plusz tápláló dolgok bevitelére. Ott helyben megcsináltattuk az ekg vizsgálatot, szerencsére ott sem volt semmi gond.

Cir még másnap elment a fogászatra, ahol szépen megdicsérték, hogy milyen szépek a fogai, tehát nem kell visszajárogatni. És végre el tudtunk menni a védőnőhöz, amit már nagyon vártam, hogy vajon miket fog mondani.

Nem kellett sokat várni szerencsére, bár elég koránra mentünk. A védőnő ilyen 50 körüli hölgyemény, Erzsike, nagyon aranyos volt. Többesszámban beszélt velünk, tehát párnak tekintett, akiknek babája lesz, velem is beszélt, tehát nem csak Cir volt a központban. Ez nekem nagyon szimpatikus, valahogy a szakirodalom hajlamos a mamát fókuszba venni, mintha a papa ott sem lenne, pedig én is nagyon várom, és ott vagyok Cir mellett minden fontos pillanatban. De Erzsike végigment mindenen ügyesen, felirogatta az összes családi adatot, milyen betegségeink voltak, volt e komoly baj a családban, és ilyesmik.
Aztán rátért, hogy milyen életmódban kell a továbbiakban várni a babácskát. Megkaptuk a kiskönyvet, és Cir tud hétfőn menni a nőgyógyászatra, ahova legnagyobb bánatomra most nem tudom elkísérni, de fontos értekezlet lesz, pedig azért jó lett volna látni a kicsit az ultrahangon, főleg azért, mert most már talán lehet hallani a szívhangot is.

De lássuk, hogy mi a helyzet a 11. héten. Most már maximálisan gyümölcs, zöldség, és ilyen dolgok, sok tej. Le kell szokni a chipsről, meg az ilyen nyalánkságoktól, én is ebben követem Cirt, hogy neki ne legyen rossz.

A baba most olyan 5 cm körül lehet, és a súlya pedig 10 gramm. És lubickol, amennyire csak tud, bár ebből még Cir nem érez semmit. Alakul a dolog^^

Apu hozott amúgy Cirnek vagy 8-10 nadrágot, és felsőt, ami majd a megváltozott alakjához jó lesz. Azt hitte, hogy kicsik lesznek, de mind jó! 

4 megjegyzés:

  1. Na, örülök, hogy minden okés ^^ Izgalmas lehet ez a várakozás, meg minden =) Jó dolog, hogy mivel Cirnek le kell állnia a nasikkal, te is abbahagyod, hogy ne legyen kísértés meg ilyenek =)
    További sok sikert a dolgokhoz ^^

    Liliya G.

    VálaszTörlés
  2. Gratula nektek :)
    Facebookon láttam, hogy nagy a hír, ás azt is látom, hogy izgalmas még 6 hónapotok lesz :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük szépen :) Ma is láttuk a picit, és kalimpált kezével lábával, meg van neki minden, ami kell :)

    VálaszTörlés
  4. Az a sok avatar teljesen kitöltötte a fórumot, alig vettem észre az új bejegyzést. Na de itt vagyok, és ez a lényeg (vagy hát remélem). Legalább akkor már jó dolgok is jönnek, nem úgy mint az előzőek.
    Xia

    VálaszTörlés