2010. október 24., vasárnap

15. hét

Be akartunk jelentkezni a 16. hétre a nőgyógyászhoz, és lassan már egy hónapja várom, hogy kiírják a rendelési időt a kórházban, és a mai napig nem írták ki, szóval nem értem a dolgot. Felhívtuk őket, és a doktornő november 15-én rendel legközelebb, ami alig másfél héttel van a 20. heti ultrahang előtt, szóval én tényleg nem értem, hogy egy orvos miért havonta egyszer rendel? És ha valami bajunk van, akkor menjünk máshoz? Szóval kész katasztrófa. Na mindegy, november 15-ig nagyon sok idő van, többek között a 16. heti vérvétel, de ott legalább már Cirnek nem kell sorbaállnia, hanem csak beadja a papírt, és megcsapolják.

Cir mostanság még mindig fáradékony, holott már energikusnak kéne lennie a 15. hét környékén, de álmos szegény. A különböző babás oldalak azt tanácsolják, hogy mozogjon sokat, sétáljon, ússzon. Hát majd próbálkozunk. Viszont a pocija növekedésnek indult, most már tutira van bent valaki :)

Az a valaki remélhetőleg leányzó, méghozzá a következő méretekkel a héten: 13,5 centi, és 100 gramm.

A haja mostanság kezd nőni, és ki is alakul az a mintázat, amivel rendelkezni fog mindig is. Már hallja a hangokat, tehát mostantól le kell állni a kőkemény heavy metállal :P

Selymes pihe kezdi borítani a testét, azért remélem ez elkopik mire megszületik, nehogy ősember legyen a lányom.

És hát már cumizik, azaz szopja a hüvelykujját! Amúgy új dolgot tanultam a héten. Azért emelik ki az orvosi leleteken, hogy látszik az orrcsont, mert akinek nem látszik, az jó eséllyel down kóros, és a babának látszik! Szóval rendben van a pici.

Viszont amit még nem értek, hogy az ilyen orvosi vizsgálatokon miért nem magyaráznak? Csak vizsgálnak, aztán mehetsz. A nőgyógyásznál nem derült ki, hogy mikor születik a baba, ami szerintem azért fontos. Okés, hogy én kiszámoltam, hogy április 24, de az orvosnak nem az lenne a feladata, hogy kérdezés nélkül elmond minden fontos infót? Az ultrahangon ugyanez. Kezünkbe nyomták a leletet, aztán szevasz. Érthetetlen.

5 megjegyzés:

  1. (Rose... xD)

    Babbbaaaaaaaaaa...

    Khm, szóval, az remek, ha nő a poci, és egészséges a pici, az anyukának meg jobbulást, és energizálást : ) Tudja a fene, hogy hogyan kell "ragzani". Az egészségügy rémes, még mindig remélem ha kövi vizsgálatra mentek már mondanak is valamit. Kíváncsi vagyok az időpontra *-* Addig is az április 24 megjegyezve. :D

    VálaszTörlés
  2. Az jó ha nő a pocija Cirnek. De szerintem is, az orvosok feladata, hogy elmondja a fontos (és a nem fontos) dolgokat. Már várjuk az április 14-ét. :)

    Réka voltam

    VálaszTörlés
  3. Isabella W.

    Ezek jó hírek. És lehet elkezdeni esténként felváltva mesét olvasni a kicsinek. A féltesómnál bejött. minden este hol apám, hol a nevelőanyám olvasott neki, és születés után csak az ő hangjukra figyelt fel eleinte, de arra rögtön :P
    Mellesleg nem értem, hogy mért nem mondják meg az időpontot, nekem az első vizsgálatnál kiszámolta a nőgyógyász, hogy mi körül fog megszületni. Sőt még a védőnőnek is az volt az első, hogy elővette a korongját és megnézte mire várható a baba.
    Szerintem érdemes lenne a következő vizsgálatnál rákérdezni.
    Addig is kitartást, jó várakozást, és minden jót :)

    Bella

    VálaszTörlés
  4. Jaj,gyerekek,en el is sirtam magam a blogotokon! Foleg azon,hogy a kedves Apuka mennyire beleszeretett a gyerekvarasba! Minden majdani Apukanak ilyennek kene lennie:D Vigyazz a felesegedre nagyon es ha tovabbra is ilyen szeretettel es odafigyelessel gondoskodsz rola,annak a baba is nagyon fog orulni. Sok oromot Nektek :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, én eléggé más vagyok, mint a többi pasi, de a párom is más mint a legtöbb hölgyemény, mi ilyen kis furcsák vagyunk :) Sok kockafejű felnőtt bizony rossz szemmel is néz ránk emiatt, de mi úgy vagyunk vele, hogy a gyerekünk a szemünk fénye, és büszkeségünk lesz, nem pedig egy rabszolga, akinek parancsolgatni lehet :)
    De köszönjük a jókívánságaidat, vasárnap írom az új fejleményeket :)

    VálaszTörlés