2010. november 14., vasárnap

18. hét

Ezen a héten nem voltunk semmilyen vizsgálaton, és beértünk a nyugalmi állapotba, amikor túl sok minden nem történik. Ezeket az időszakokat használjuk arra, hogy készüljünk a baba érkezésére, mert az idő bizony gyorsan repül.

Átnéztük az itthoni teendőket. A szobát totálisan átrendeztük ami a belső tereket illeti. A kanapét elforgattuk 90 fokkal, és az ablak alá toltuk, így baromi sok helyet nyertünk, mert L alakban eddig belógott a szoba közepére. Mivel nagyon sokat leszünk majd ott a picivel, kitakarítottuk, és kitiltottuk róla a kutyát. Vettünk egy új takarót, szóval most már szalonképes.
Azért már most, hogy a kutya szokja a gondolatot, hogy nem mehet fel, és ne a pici érkezésével kössük össze. A szoba így nagyon szépen kihasználható lett. A takarításra még nagyobb hangsúlyt fektetünk, kidobtuk a macskaágyat és a kutyaágyat, mert a macska mindig a kanapéra megy, ha pihizne, és a kutya használta mindkettőt, totál szőrszedők voltak. Cherry pedig kapott egy új helyet a kanapé előtt, ami nagyon megtetszett neki, szinte mindig ott van. Mivel így a kanapéról is tudunk a számítógépen filmet nézni, több időt tudunk vele is tölteni.
Még mindig a kutyánál maradva, sokat sétálunk vele, hogy ne érezze magát elhanyagolva, mert a hét elején nagyon engedetlen kezdett lenni. Azt hittük, hogy azért, mert érzi Évin a babát, és talán át akarja venni a helyét a falkában, de velem is megtette, hogy nem hallgatott rám, egyszerűen időnként vissza kell szoktatni a maximális tekintélyhez.

Évi pocija szépen nő, de annyira még nem, hogy bárki átadja neki a helyet. Postán megszédült, és ennie kellett valamit, meg leülnie. Egyből felrángattam egy öregasszonyt, és hoztam neki sütit és inni. Mármint Évinek, az öregasszony nem kapott :) Szóval amíg nem lesz hatalmas hasa, ami télikabátban is látszik, addig sajnos ez lesz.

Lassan megvesszük az újraírható dvdt az ultrahanghoz, mert pár héten belül már mehetünk is, hogy kiderüljön, hogy bevállt-e a reménykedésünk, és lány lett :)

A baba most 16-20 cm 200 gramm kb. Készen van az ujjlenyomata, és az emésztőrendszere is. Nagyon várjuk, hogy Évi megérezze a mozgását. Évi egyébként teljesen jól van, néha az éjszaka közepén rájön, hogy nagyon éhes, és akor eszik pár falatot, de amúgy minden rendben!

19 megjegyzés:

  1. De éédes lehet*_* És az öregasszonyXD Mondjuk így kell csinálni, ha nem adják oda a helyüket:'D

    VálaszTörlés
  2. Nehogy DVD-t vegyetek, mert én már vettem nektek egyet! Nem újraírható, de csodaszép szerintem, és itt van, ha találkozunk odaadom. Szóval ne vegyetek ^^ És örülök, hogy Évi már nincsen rosszul, az öreg néni meg így járt :D

    VálaszTörlés
  3. Lóra nem újra írható nem jó, mivel az volt kimondottan írva, hogy újraírhatót kell vinni, mivel akkor eleve arra írják ki minden ultrahangkor a cuccost, szal mindig hozzá tudják írni. Szóval csak az újraírható a jó. :S

    VálaszTörlés
  4. Róz,

    Éééééén is itt vagyok ^^

    Kíváncsi vagyok az átalakításokra, meg mindenreeee ^^ Örülök, hogy az evés dolgon kívül minden rendben, ééés lááány! ^^

    VálaszTörlés
  5. Nem baj, van olyan is ^^ Én is gondoltam rá, és körbenéztem, találtam is. :D

    VálaszTörlés
  6. Ha jövő szombatra nem terveztek mást, akkor átjöhettek beszélgetni, társasozni, meg ilyesmik, akár szj is lehet felőlem :) Ez bárkire érvényes, csak szóljatok, hogy ki jön^^

    VálaszTörlés
  7. Hát az tök jó, hogy minden okés úgy nagyjából és az öregasszonyka átadhatja a helyét nyugodtan, mert ott is tudjon állni picit, ne csak a templom előtt pletykálás közben ^^" És úgy mennék, de én nem tudok >.<

    És izé, Kath voltam ^^

    VálaszTörlés
  8. Köszi a meghívást, megyek ám! ^^ Ha volt programom rá, akkor már nincs :P

    VálaszTörlés
  9. Ez a jó hozzáállás Rose. :D

    Kivételesen most nem a hírnél tudtam meg, szólt Kaen két perce, hogy jöttök, bár persze nem előre, szóval ha most beszerveztem volna magamnak programot...jó nem szoktam amúgy sem. ^^

    De amúgy köszi mindenkinek, és kááár hogy nem jöhetsz Kaaaaath, de talira gyereee. :)

    VálaszTörlés
  10. Egyetértek az előző előtt szólóval, megyek ^^

    VálaszTörlés
  11. Így kell csinálni, ha nem adnak helyet. X'D Olyan kíváncsi vagyok, hogy lány lesz-e. Remélem igen ^^. Nem igaz! Úgy elmennék, kár, hogy olyan messze lakom. :'(

    VálaszTörlés
  12. Hát igen, a kutyát most szoktassátok hozzá ezekhez a dolgokhoz, mert ha csak akkor, mikor jön a baba, azt fogja hinni, hogy "kiszorítja" őt. És ugye ha jön a baba, valószínűleg kevesebbet fogjátok tudni levinni, szerintem fokozatosan ehhez is hozzá lehetne szoktatni =)
    Amúgy van egy olyan érzésem, hogy néhányan akkor sem fognak helyet adni, ha már látszik Cir hasa >< Szóval jó a módszered, Kaen xDD
    Szóóval továbbra is szurkolok, hogy minden okés legyen ^^

    VálaszTörlés
  13. Azt már most elhatároztuk, hogy nem fogjuk Cherry-t háttérbe szorítani semmiképpen. Napi kétszer mindenképpen le kell vinni, hiszen amúgy bepisil, ami nem hasznos, ennyi idő pedig bele kell, hogy férjen. Ez el van döntve. ^^

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  16. azért mit ne mondjak arra nem lennék büszke,hogy FELRÁNGATOK egy öregasszonyt a helyéről
    egyészt nem pont egy öregasszonytól kell a helyét elvenni,másrészt nem rángatni kell
    terhes a párod,érthető,hogy le kell ülnie,de azért könyörgöm,illendőséget kéne mutatni
    ha egy másik pár a te édesanyádat rángatta volna fel,aki tegyük fel,szintén egy idősebb hölgy,te is rosszul vennéd,de még az öregasszony megszólítást is

    VálaszTörlés
  17. Az öregasszony kérlek max. 50-60 éves volt, nem látszott, hogy rettentően szét lenne esve, és miután délelőtt voltunk kb. nem is volt nála fiatalabb. De igazad van, máskor max. elnyalok a kőpadlón, nehogy szegény nénit fel kelljen állítani. :)

    VálaszTörlés
  18. Hát már bocsánat, de először gyúrj még a helyesírásra, mielőtt kommentelsz. Engem aztán nem érdekelnek az öregasszonyok, akik csak akkor tudnak agresszívek lenni, ha tolakodni kell valahova. Én állandóan illendőséget mutatok mindenki felé, mert ő az öreg, ő a nő, ő a gyerek, mindig én vagyok az, akinek állandóan a világ felé illendőséget kell mutatnia. Akkor egyszer az életben ez fordítva megy. Anyám pedig lazán feláll egy várandós anyukának a mai napig.

    VálaszTörlés
  19. Kicsit megkésve, de az én mamám is feláll, ha mondjuk látja, hogy nincs hely azt jön egy babát váró anyuka.:)

    VálaszTörlés