2010. november 25., csütörtök

19. hét

Na sziasztok,

Némi technikai gonddal küzdünk, ezért nem tudtam blogolni, de remélhetőleg utólérem majd valamikor magam. Most csak rövid leszek, de a következőben már hosszabb.
Évi teljesen jól van, szépen eszeget, rossz hír, hogy én is
Babácska még mindig nem érezhető, bár sokszor odatapasztom a fülem, hallok néha érdekes hangokat, lehet, hogy már ő bugyborékol?
Már kialakult a nemi szerve. A magzatváz kezdeménye már rajta van, ami vitaminokból áll, meg mindenféle védelmi rendszer. A mérete kb. 18 centi és 200-225 gramm
Holnap pedig megyünk az ultrahangra, és talán már megtudjuk hogy mi a neme! Ugye láány?

9 megjegyzés:

  1. Juj, de várom már, hogy kiderüljön, fiú-e, vagy lány (a kedvedért szorítok a lányért)! A technikai gond az rossz :S Tudom, mert nekem is adódtak már ilyen jellegű problémáim... Te meg csak egyél nyugodtan, ha egészséges (márpedig gondolom az), akkor nem árt meg :P
    Izgatottan várom a következő bejegyzést! *körömrág*
    Yan :)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    A technikai gondok tényleg nem jók. Én is kíváncsi vagyok fiú-e, vagy lány ^^ és én a lánynak szurkolok :) Már alig várom, hogy kiderüljön. ^^

    VálaszTörlés
  3. Láááány lesz *____________*
    Örülök, hogy Cir jól van, meg persze te is. A technikai gondok meg reménykedjünk benne, hogy minél előbb megoldódnak. :)
    Wresli voltam XD izééé Ashley ^^

    VálaszTörlés
  4. Nyúúú! Most értem haza, de már is elolvasgattam ám ^^ Lány lesz! Tudjuk, hogy az lesz!
    Örülök, hogy jól vagytok fizikailag, és csak a jókívánsággal tudok még segédkezni, remélem az a technikai gond a napokban megszűnik. >.<

    VálaszTörlés
  5. Lány lesz hát^^ De örülök, hogy jól vagytok - viszont érdekesség, hogy öcsém például nem volt hajlandó "megmutatni magát", amíg meg nem született x3 mindig úgy feküdt anya pocakjában, hogy MINDENT tisztán láttunk, de azt, hogy micsoda, azt nem XD

    VálaszTörlés
  6. Jáááj, deizgi *-* Legyen lááány *-*
    Persze örülök, hogy minden oké, már amennyire oké lehet, és alig várom, hogy kiderüljön, micsoda is a kicsi :D
    Chris: hát az izgi lehetett xD kis szégyenlős xD
    További sok sikert, kitartást és egészséget kívánok, nameg egy egészséges kislányt :D

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy jól vagytok Cirelinnel és természetesen egyet értek Lilyával, hogy lány legyen :D Chris XD ilyen voltam én is XD csak a vicces, hogy én akkor mutattam meg magam mikor kikeltem XD De az is jó volt mesélték nekem, hogy nem sírtam fel azt hitték nem élek és rávágtak a fenekemre és fejjel lefelé lógattak XD Nővérem, az rendesebb volt ő meg mutatta magát XD
    Kíváncsi leszek, hogy mire juttok majd sok sikert és kitarátst és vigyázzatok egymásra ^^ Brenda voltam :D

    VálaszTörlés
  8. Élősszőr is gratula a Babához!:D ..azt hiszem, hogy tőlem ez eddig még nem hangzott el. *bűnbánóan, pirulva lesüti szemeit*
    És örülök, hogy mindketten jól vagytok. :)
    Már kiváncsi vagyok, hogy fiú lesz-e vagy lány, de bízunk a lányban. ^^ Mondjuk nekem a fiúk is bejönnek, nah de igen, mindegy. *már megint össze-vissza beszél.* xD
    Nah, de ha jól számolom akkor ma már tudjátok, a baba nemét... *.*
    Karen ^^

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Meglepetés nálam nektek, remélem örülni fogtok.: http://elektraa97.blogspot.com
    Katt ide:)

    VálaszTörlés