2010. november 28., vasárnap

20. hét

Na itt vagyunk a 20. héten, elérkeztünk lényegében a félidőhöz. Pénteken reggel voltunk kórházban az ultrahangon, és teljesen egészséges a babácska. Mondjuk majdnem megszívtuk, mert elfelejtettünk elmenni a 16. heti AFP eredményért, és az kellett hozzá. De rendes volt az asszisztens, azt mondta a kórház laborból is kérhetünk másolatot. Szóval elhúztunk oda, 1 perc alatt kiadták, aztán mentünk vissza.



Baba nagyon aranyos, beleásított a képembe, Évi ezt nem látta, de én meg azt nem, hogy nyújtogatta kezét lábát, Évi meg ezt látta. Szóval nagyon aranyos, bár az uh felvételből nem sokat fogtok látni, lévén nem tudtunk dvdt szerezni, pénzünk meg nem is lett volna a kiírásra.
Doktornő megint nem mondott semmit, csak nézte, szóval nem vágom. Aztán nagy nehezen kihúztam belőle, hogy egészséges. A nemét is kérdeztem, azt mondta, hogy nagyon nem látszik, mert összezárja a lábát, de talán lány :P
Háh, pedig én nem mondtam neki, hogy lányt akarunk, csak megkérdeztem, hogy ebből ő mit látna. Azért csak van hozzá szeme.
Szóval még reménykedhetünk!

Évi jól van, de a hét második felében nyomást érez, ez vélhetően a megnövekedett méh miatt van, meg le van terhelve a tüdeje. Babát még mindig nem érzi, de az uh-s dokinő szerint első babánál 20-23. hét között kezdődik.

A talán lány azonban éjjelenként többször felébreszti Évit, kaját kér, vagy fene tudja, de nem hagyja aludni, más még az életritmusa. Most 25 centis kb. és 340 gramm.

Jövő héten majd bejelentkezünk a nőgyógyászhoz decemberre, meg a 28-32. heti ultrahangra már most érdemes időpontot kérni.

Na most ennyi, várjuk a mozgolódást!

5 megjegyzés:

  1. Juhuu, de aranyos:) Legalábbis én csak a fejecskéjét látom><

    VálaszTörlés
  2. Aranyos :) Bár vagy egy óra kellett mire nagyjából megpróbáltam kisilabizálni, hogy pontosan hol is van a kishercegnő :P Mert lány lesz ^^ Akkoris! :D

    Ashley voltam.

    VálaszTörlés
  3. Örülök az egészségnek és a Lehet lánynak is : ) Alig várom hogy először érezze Cir, de hát majd eljön az ideje, ez úgy is ember függő. Egyszer majd csak... ^^
    És a kis vámpír persze, hogy éjjel aktív : )

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy jól vagytok és lány lesz ne aggódjatok :D Biztos unatkozik a baba éjjelenként azért ébreszti fel éjszakai lény lesz biza ^^
    Susan, én is a fejét tudtam megtalálni :D :)
    Brenda voltam ^^

    VálaszTörlés
  5. Óóó, nem igaz, pedig annyira vártam, hogy kiderüljön xDD
    Na mindegy, majd legközelebb, de úgyis lány leeesz ^^
    Nagyon cuki a kép, már amennyit látni belőle xP

    VálaszTörlés