2011. január 8., szombat

25. hét

Eltelt egy újabb hét, méghozzá nagyon gyorsan. A második trimeszter végéhez közeledünk, Noémi most már tényleg eléggé fejlettke, csak hízik gyakorlatilag. A héten próbáltuk megtudni, hogy januárban mikor van nőgyógyász, senki nem volt hajlandó értelmes választ adni, én pedig nem értem, hogy ez miért nem nyilvános, hiszen itt tényleg emberi életről van szó, miért nem lehet betervezni, hogy mikor menjünk?
Évi pocija már kezd görögdinnye méretet ölteni, már azok is megkérdezték, hogy babát várunk-e akik nem tudják.
Kedden megyünk a terheléses vércukorvizsgálatra, akkor én is elkisérem persze Évit, hogy ne legyen tőle rosszul. Annak szerintem másfél hét, amíg megjön az eredménye. Már egyre többet rugdos a leányzó, sokszor már én is érzem, bár Évi rendszeresen elfelejt róla szólni.

Noémi most 30 centi 680 gramm lesz a 25. héten, egyre jobban hízik, és már nem soványka, hanem kezd pufókabb lenni.

Elkezdenek nyilni az orrnyilások, ökölbe tudja hajlítani a kezét. Mindenképpen sok gyümölcsöt kell enni Évinek, mert azt mindkettőjüknek használ.

6 megjegyzés:

  1. Aaa, de durva, hogy már ilyen "nagy"... Basszus, mintha most lett volna, hogy megmondjátok, hogy babát vártokO.o

    VálaszTörlés
  2. Iiiiigeeeen. Hogy lehet már is ekkora? O.O 30 centi?! O.O Akkora már, mint a hosszú vonalzó O.O
    A nőgyógyász meg pukkadjon meg, hogy nincs egyértelmű rendelési idő kiírva semerre >_<
    Remélem a vércukornál nem lesz rosszul Cir, és nem lesz semmi gond vele : ))

    VálaszTörlés
  3. Susy erre mondják megy az idő:)
    Szép "nagy" lesz a baba, ha azt nézzük :)) Lassan úgy is kénytelek lesznek mondani egy időpontot.. ismerősömnek 2 hete született meg a babája saját döntésükből lett császár igazság szerint 3 hetet késett a babóca náluk. Minden esetre vigyázzatok magatokra :)) A vércukornál, is minden rendben lesz remélem, nem lesz gond Cirrel =)

    VálaszTörlés
  4. Azta...tényleg, hogy repül az idő... :D És már mekkora Noémi :D Örülök, hogy minden okés, és Cir, te pedig egyél sok-sok gyümölcsöt ^^ Próbáltad már, hogy almát lereszelsz és összekevered mézzel? Én imádom xD Igazából mikor kiskoromban beteg voltam, akkor kaptam ilyet, mert simán nem voltam hajlandó megenni xD

    VálaszTörlés
  5. Basszus, de nagy már O___O Most néztem meg egy 30 centis vonalzót és huh ^^ Örülök, hogy rendben van minden, és remélem tényleg semmi gond nem lesz azon a terheléses vércukorszintes méréses bigyónál.^^"""
    Sok gyümit, meg zöldséget egyél Cir, meg Te is Kaen, mert az mindenkinek nagyon jót tesz, függetlenül terhességtől, egészségtől, betegségtől, az ég világon mindentől. XD És ezekkel a szép gondolatokkal búcsúzom a következő heti bejegyzésedig. :D

    VálaszTörlés
  6. En aznap delutan mar meg is tudtam sztem. Kerdezzetek majd meg, hogy mikorra varhato eredmeny! Tovabbi jo keszulodest ;))))

    VálaszTörlés